Skip Navigation LinksStaff-Detail

Personel Detayı

Yrd. Doç. Dr. UMUT AYMAN

Yrd. Doç. Dr. UMUT AYMAN

Görev: Bölüm Başkan Yardımcısı
Bölüm: Halkla İlişkiler ve Reklamcılık
Ofis: FCMS - M 304
Tel: +90 392 630 2192
E-Posta: umut.ayman@emu.edu.tr

Eğitim

Eğitim

1888 - 2015

PHD

UNIVERSITE, İLETİŞİM PROGRAMI, DOĞU AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ (KKTC-GAZİMAĞUSA)

1996 - 1999

MBA

UNIVERSITE, BUSINESS, DOĞU AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ

1993 - 1996

BA

UNIVERSITE, BUSINESS, DOĞU AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ

Yönetilen Tezler

Yönetilen Tezler

PHD

  • MUNA ALMASRI (Ongoing). Investigating the Impact of Social Media Influencers on their Followers: Stimulate Conspicuous Consumption and Online Shopping Behavior among Users in Jordan.[PhD Thesis ,Eastern Mediterranian University].

MS

  • IMOLE ESTHER I. OMISORE (2022). Evaluating the Impact of Public Figure's Lifestyle and Dressing on Social Media on Undergraduate Students of Nigeria.[Master Thesis ,Eastern Mediterranian University].
  • RAPHAEL EBUKA NWANKPA (2021). The Effects of Facebook on Automobile Purchasing Behavior among International Students in Northern Cyprus.[Master Thesis ,Eastern Mediterranian University].
  • RESMİYE CANALTAY (2020). Kent Markalaşmasının Ülke Turizmindeki Önemi: Gazimağusa Şehri Alan Çalışması.[Master Thesis ,Eastern Mediterranian University].
  • ZEKİ AYKOL (2020). Emlak Sektöründe Dijital Pazarlamanın Önemi: Noyanlar Şirketler Grubu Alan Çalışması.[Master Thesis ,Eastern Mediterranian University].
  • OZAN ÜSTÜNTAŞ (2019). Dijital Oyunların Sanal Topluluklarla İletişim ve Etkileşimi.[Master Thesis ,Eastern Mediterranian University].
  • BAHRİCAN YENİKURTULUŞ (2017). The University Students’ Attitudes Towards the Use of Mobile Games A Case Study of Candy Crush Saga.[Master Thesis ,Eastern Mediterranian University].

​​​​​​​​​​​​​​​​​

DAÜ Web Siteleri